طبس- سرپرستی یزدفردا: حجت‌الاسلام و المسلمین "سیدابراهیم "مهاجریان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه طبس با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در جریان انتخابات آتی مجلس، برخی گروه‌ها و جریان‌های انحرافی نیز به صحنه انتخابات آمده‌اند اما هیچ تابلو، پرچم و علامت مشخصی مبنی بر اینکه جزو کدام جریان هستند، ندارند.

وی با تأکید بر بصیرت در شرایط فعلی افزود: مردم نباید از این موضوع غافل شوند و بهتر است با دقت، بررسی و مشورت این گروه‌ها و جریان‌ها را بشناسند.

وی با تسلیت ایام ارتحال نبی مکرم اسلام خاطرنشان کرد: استقامت و پایداری حضرت محمد (ص) در مقابل تمامی موانع و مشکلات به منظور پیشرفت اسلام و به اقتدار رساندن مسلمانان از مهم‌ترین دلایل موفقیت ایشان بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز با الگوگیری از نبی مکرم اسلام (ص) در طول 33 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده است.


حجت الاسلام با گلایه خود و مردم از برخورد نادرست، تند و تحقیرآمیز برخی مدیران و تأکید بر لزوم تصحیح آن گفت: خوش‌اخلاقی و مهربانی را از دیگر عوامل موفقیت پیامبر(ص) بود و مسئولان و مدیران نظام اسلامی در تمامی رده‌ها نیز باید دارای اخلاق خوب بوده و مراقب گفتار و برخورد خود با مراجعان باشند و عزت و کرامت مراجعان را حفظ کنند.

خطیب جمعه طبس همچنین ضمن گرامیداشت هفته وقف، اظهار داشت: موضوع وقف کردن، نگهداری موقوفه‌ها و عمل به نیت واقفان دارای اهمیت بسیار زیادی است که خوشبختانه مردم منطقه طبس از گذشته‌های دور به این مهم توجه داشته‌اند و امروز موقوفه‌های زیاد و کم‌نظیری در این شهرستان وجود دارد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا